Thursday, October 11, 2012

IBU Jumble Sale

Salam all,

Esok ade Jumble Sale!! Held at Alice Smith School. Dekat je dengan rumah. So boleh la pergi. Hubby pulak yang terlebih excited nak pergi. Sebab organiser nya adalah kawan my hubby.
Actually, Ibufamily.org is like expatriate committee which living in Malaysia. So diaorang tubuhkan comittee ni untuk memudahkan mat-mat saleh yang tinggal di KL ni mendapatkan tempat rujukan berkenaan dengan kekeluargaan. Contoh macam mana nak daftarkan anak sekolah, tempat asuhan anak, clinic untuk family dan lain2 lagi. Semuanya ada di Ibufamily.org. 
So, nak di jadikan cerita..Jumble sale ni adalah preloved baby item yang diorang nak jual or let go. Boleh la beli murah2 kalau barang tu masih elok dan nampak baru. Value for money mat saleh cakap. Tak sabar nak pergi. Harap2 tak balik dengan tangan kosong. hehe..



Hubby balik malam ni. Flight 6.30pm.. So dalam pukul 9 malam baru sampai rumah. Weee..tak sabarnya! Nak tengok apa yang dia beli untuk mama n baby. hehe... Hubby request suruh masak untuk makan malam ni. Tapi macam takde idea pulak nak masak ape. Kejap lagi haruslah godek2 resepi.com.


Wassalam..

Ok then, sealed with hugs & kisses!
theplainlady

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments
Please visit http://theplainlady.blogspot.com again