Monday, September 19, 2011

Darah Manis, Tunangan Orang

Pejam celik, pejam celik..aku dah pun menjadi tunangan orang. Cepat betul masa berlalu. Ramai yang tak tahu, perkenalan aku dengan en tunang hanya lah setahun. Entah macam mana, ktorg decide nak tunang, walhal xpenah terfikir nak bertunang. Sbb memang ingat nak nikah terus.. (bunyi macam gatal sikit) tapi sebenarnya niat ktorg tak nak tunggu lame2, dugaan tunangan orang ni, lain macam hebatnya. Tapi atas permintaan family en tunang untuk 'ikat', so ktorg ikutkan ajer..

Persiapan majlis pertunangan, adalah sangat simple. Sebab decided to get engaged pun memang last minute. En tunang ajak tunang awal bulan puasa, then hari raya ke 5, ktorg langsung..Adhoc sungguh!! Alhamdullilah, semuanya berjalan lancar. Syukur...

OK la..untuk tatapan semua b2b or blogwalking, layan kan ajer pics di bawah, sekitar majlis pertuangan berlangsung. Enjoy!!





Luv,


Theplainlady



6 comments:

  1. koi beria sensored kan muka tunang ang nih dlmblog koi..sekali ang revealed plak kat sini...haih...


    kang bang nara tahu kang...

    ReplyDelete
  2. hahha..tu la. koi malas nk edit gambo. main letak je..huhu. xpe, jgn mention name udah. kang ade org search..ha, menjawap!!kihkih...

    ReplyDelete
  3. keje kat sana sgt free???ohhh koi nk try apply la...ekekekekeke

    ReplyDelete
  4. hehehe...sorry lmbt ucap tahniah. ur fiance is my ex roomate kt matric uia dlu!tahniah!looking forward to see u =)

    ReplyDelete
  5. congrats on ur engagement.:)
    sthun knal.is it means sthun bercinta?
    quick decision.huhu

    ReplyDelete
  6. Salam, saya tengah mencari make-up artis di Kuantan untuk wedding saya nnt. Dan saya terjumpa blog ni and nampak ur make-up masa tunang. Sangat cantek. Boleh saya tahu siapa yang make-up and nak dapatkan contact detailsnya?

    Thanks :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments
Please visit http://theplainlady.blogspot.com again