Saturday, November 2, 2013

Memiliki Kedai Cosway Farmasi (Part 2 )


Salam semua.

Terima kasih kerana berminat membina kerjaya dengan perniagaan eCosway / Cosway.

Antara langkah untuk anda memiliki kedai eCosway adalah seperti :

1) Mendaftar menjadi Bisness Owner (BO) eCosway - RM 100

2) Membuat belian product pakej istimewa (eV Set). Jumlah yang di beli bergantung kepada kualifikasi yang mahu anda capai. Biasanya 1000eV (sekitar RM 5000 - RM 7000). Pakej intimewa ini adalah untuk  peringkat keuntungan yang anda mahu terima.

3) Harus membuat persediaan untuk menghadiri satu interview di Ibu Pejabat Cosway Kuala Lumpur yang mana pengatahuan & kebolehan mempromosikan product Cosway dan sistem pemasaran akan di uji dalam bentuk lisan.

4) Membina jaringan (downline ) member dan ia biasanya di ukur berdasarkan jumlah eV yang dijana daripada rangkaian downline selama 3-4 bulan. Dalama erti kata lain, pencapaian haruslah berterusan untuk beberapa bulan (konsisten). Kelayakan minimum adalah total group ev adalah 10 000eV sebagai pra syarat memohon dan biasanya dengan jualan sebanyak 3000-4000ev setiap bulan selama 3-4 bulan berturut-turut akan mendapat kedai (Farmasi, Kedai Organic atau Kedai runcit) Total eV 15000 - 20000eV adalah pencapaian kebanyakan meraka yang mendapat kedai.

5) Sementara anda bersedia menghadiri interview/temuduga dan membina jaringan/ anda juga harus mencari satu Pharmacist / ahli farmasi berlesen untuk bergabung dengan anda kerana kebanyakkan kedai yang baru di buka mulai sekarang adalah Cosway Farmasi.

Nota:

Belian barangan eV adalah kelayakan mendapat keuntungan daripada jaringan yang bakal di bina. Untuk keterangan lanjut, sila hubungi saya ( Adlina : 016 333 2455) . Secara ringkasnya jika anda lakukan pembelian istimewa 1000eV, keuntungan yang anda bakal terima adalah lebih tinggi dari hasil kerja / jualan yang sama berbanding jika anda tidak melalukan pembelian pakej istimewa atau hanya lakukan 500eV . Rujuk imj-imej di bawah untuk penerangan ringkas.


Perhatikan, BO yang lakukan 1000ev meraih keuntungan paling tinggi. Maka sebagai ahli perniagaan kita sudah pasti mahukan keuntungan tertinggi dalam pernigaan. Untulk itu, saya amat galakkan tuan/puan melakukan pembelian minima 500ev, tetapi jika tuan/puan berimpikan dan berjiwa usahawan, pasti tuan/puan mahukan keuntungan paling tinggi dengan melakukan pembelian 1000ev.
Perlu di ingat, product-product pakej istimewa eV ini bukanlah modal untuk tuan/puan menjual tetapi untuk kegunaan sendiri.

Sila hubungi saya Adlina : 016 333 2455 untuk penerangan product istimewa eV dan lain-lain.


** Latihan akan di berikan di Ibu Pejabat Cosway yang akan di adakan setiap bulan. Latihan setiap minggu pada hari Sabtu di Ibu Pejabat kumpulan ESL di Kelana Jaya.

** Seandainya anada mengambil alih kedai biasa yang bukan farmasi, ataupun memohon di kawasan daerah yang memang susah mencari pharmacist , atas pertimbangan pihak atasan Cosway, kedai biasa juga boleh di buka.

Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan, persoalan atau keraguan.
 Adlina : 016 333 2455


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments
Please visit http://theplainlady.blogspot.com again